Alla inlägg den 6 april 2008

Av alexandra - 6 april 2008 21:55

you gonna miss me when i'm gone


idag har jag inte gjort så mkt. städat ericas lägenhet å mitt rum bara . sen har jag typ bara softat hemma med alex å lina <3 love you babes :)


Tomas, jag har gjort allt du bad om. jag tänker inte göra mer. vill du inte ha mig för den jag är så äre inte mig du vill ha. om du inte vill att vi ska va tsm mer, så säg det, så slipper jag gå å undra. men jag vill att du ska veta att du är den som betytt mest för mig, jag älskar dig. men jag vet inte hur mkt mer jag orkar ta din skit. visst, det var lite orättvist, du har inte bara gett mig skit. du har gett mig såååå mkt mkt mer. jag önskar bara att jag kunde få ge dig mitt hjärta, och att du ska ta emot det. som ett tack. utan dig hade inte jag suttit här å skrivit detta idag. det är du som tagit mig upp när jag fallit till botten. det är du som har kramat mig till sömns, när jag inte kunnat sova. det var du som var den första att säga " jag älskar dig " till mig. jag önskar bara att du vore den sista också. jag vet inte mer vad jag ska säga ? jag vill bara att du ska veta att jag tkr verkligen om dig. du är den bästa. och om jag förlorar dig, så finns det inget att leva för. jag vet att jag sagt många gånger att jag ska ta livet av mig, men vet du vad ? det är du som jag ska tacka för att jag inte gjort det. men jag pallar snart inge mer. ibland vill du inte ens prata med mig, utan att säga vad som är fel. men jag älskar dig.


/A

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards