Alla inlägg den 10 april 2008

Av alexandra - 10 april 2008 22:40

jag kan va varm, jag kan va kall, jag kan va allt du vill ha, hur svårt kan det va ?


asså, seriöst. vettefan vad det är med alla längre :s . i skolan, då snackar alla om en jävla massa droger å shit, å jag fattar ingenting. ni tänker säkert nu bah : "men åhh, kom på nå bättre"   men allvarligt, alla gör det . ska jag behöva börja knarka för att jag ska fatta ngt eller? glöm det. då sitter jag hellre där tyst å låtsas som om jag inte finns, det verkar ju funka för alla andra ? :o jag förstår inte vad det är med folk som knarkar. herregud, tänk bara på alla som dör av knarket. tänk på alla som tar en överdos, EN gång, bara det kan vara slutet, å ni skämtar om droger. men asså, hallå ?! äre bara jag som är knäpp som tänker såhär ? eller är det alla andra som är knäppa å skämtar om det ? jag har fan ingen aning. jag hatar knark, jag hatar droger. jag hatar allt! det är för mkt nu. min mammas kusin knarkade ihjäl sig. det ligger ganska mkt missbruk i min släkt. och sen äre vissa idioter som tror att jag knarkar ? men hallå ?! nu äre inte jag som är knäpp längre. tänk lite med hjärnhelvetet innan du öppnar käftjäveln din!

fan, asså, mitt jävla tålamod börjar ta slut. snart brinner det för mig. jag är så jävla förbannad hela dagarna, men inte fan äre ngn som märker ngt ? eller säger ni bara inget ? tror ni verkligen jag är glad, jämt ? men det är väl jag som har ett bra pokerfejs ?

jag älskar alla kompisar, dom som är kvar. dom som hör av sig. dom som bryr sig. jag skulle aldrig klara mig utan er. jag nämner inga namn, orkar inte, det är för många. men ni vet ju vilka ni är, eller hur ?

en jag aldrig skulle klara mig utan, är du, älskling. utan dig hade jag inte suttit här idag. du är den vackraste ängeln på jorden. det är bara en tidsfråga innan gud tar dig ifrån mig också.


Kickelina, jag tänker på dig. Every day. You are always on my mind. Det kan inte finnas nån Gud. Finns Han, så måste Han bo granne med " The Devil, himself " . Du var ju så vacker, gumman. Jag kan inte låta bli att drömma mig bort till dig; vid pärleporten du står. du tar min hand, och du ler, gumman, du ler. mot mig. jag säger: - Kickelina, ta mig till dig nu.

Vet du vad du svarar ?

- Det kommer en tid för dig med, men inte just nu. Du har ditt liv.

Men älskling, mitt liv, är så jävla trassligt, jag vet inte om man ens kan kalla det för liv. jag kan inte hålla tillbaka tårarna längre. jag trodde det skulle bli bättre om jag fick skriva lite, men det vart bara värre.

Vet du, gumman ? Jag såg dig för ett tag sen. Tror det var i fredags. Jag var i birsta. du stog på parkeringen, vid elgiganten, och du log. jag märker att du är lycklig, det är bra. jag hoppas du har det bra. jag saknar dig. om inte mitt, s.k, liv trasslar upp sig snart, så det mesta blir bra, så ses vi snarare än du tror. Jag älskar dig gumman. <3 vila i frid.


asså, seriöst. kan inte stoppa tårarna. att inte en jävel förstår ? det fattar inte jag. allt jag hör, varje dag ; " åh, gumman, om du vill prata, så finns jag här. "  jaha ? och det betyder ? jo, klart det betyder som det står, men asså ? hur mkt av det är sant ? hur många talar sanning ? jag vet faktiskt inte. men det märks väl, snart !

my God, jag önskar att jag hade ngt kul att berätta. visserligen har jag det, men vill inte att vissa personer ska läsa det. så dom som vill veta, får ringa eller sms, eller ngt . adda msn kanske ? aja, ska försöka sova nu, ska upp tidigt imorron. byebye, bitches

/A

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards