Alla inlägg den 21 april 2008

Av alexandra - 21 april 2008 21:55

i'll cross the dessert to be where you are


Helgen :)


Fredag: Skolan :/ sen hem, packa kläder, å käka, sen bar det av till stan. där fick jag stå å vänta ett tag, men sen kom syster å jonas å hämta mig :)

gjorde väl inte så mkt mer den dagen.

Lördag: For vi in till birsta en stund, jag, syster, jonas å sandra. sen åkte vi hem. vad jag kommer ihåg, iaf. gjorde väl inte sååå mkt mer .

Söndag:  var barnvakt, heeeela dagen. har en massa filmer å bilder på det. men jag orkar inte he över dom från telefonen idag, tar det imorron eller ngt. sen for vi hem, å sov.

Måndag: praktik idag :) lika härligt att träffa mina dagisbarn igen :D somnade även, efter att alla gått å lagt sig. var bara 2 st vakna, å då somnade jag xD haha^^ men det är sånt som händer. har vare så jävla trött idag :/ menmen, inte gjort så mkt mer. fick snus av älsk förut <3 sen gick jag hem å duscha å käkade å grejjer, sen gick jag tillbaka till han igen :D du är så jävla fucking underbar, hjärtat. sen nu sitter jag här :) har nyss snackat med farskis i telefonen :) <3 å nu planerar jag att gå till sängs :) soooooooova. så jävla underbart. undrar vem som kom på idén att man måste sova x) en jävla smart kille/tjej iaf. :)

byebye bitches

/A

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards