Alla inlägg den 27 april 2008

Av alexandra - 27 april 2008 22:00

happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday, dear mom, happy birthday to you.


GRATTIS MORSKIS :D !

min morsa fyller 44 år idag. gamtant :)


haha, idag har jag inte gjort så mkt. vaknade typ halv 12 när issa ringde å väckte mig xD sällan, jag sover länge när jag har druckit ;p haha^^ men sen mötte jag henne, å då gick vi på pizzerian å käkade lunch :) sen gick vi till ica å köpte glass, å gick på på skolan å satte oss på våran sten å hon käkade upp sina glassar. sen följde jag med henne till bussen, sen gick jag hem. Så kom theresé å vi åkte ner på ica å köpte karra! mums. sen åkte vi hem å käkade mat. mamma fick ju bestämma för hon fyller ju år :) sen fikade vi lite. kladdkaka å glass :D sen har jag typ inte gjort nå mer. tittat på oth å lite så. sen nu har jag typ suttit här i 2 timmar å läst roliga historier xD haha^^ men jag funderar på att gå å lägga mig. ska upp tidigt imorron. har fan prov i tre timmar. +o( BLÄÄ! men jag måste ju satt .menmen

byebye bitches ^^

/A

Av alexandra - 27 april 2008 14:30

i can't go on


herregud. jag har suttit i snart en timme å vettefan vad jag ska skriva. kommer inte på nå.


fuck, vad jag tkr om dig asså. jag är inte ett jävla skit utan dig. i'm a nobody, så vad har jag för anledning att leva nurå ? jag sumpade allt. shiet, jag mår verkligen inge bra nu asså. seriöst. jag vill verkligen bara döööö! samtidigt vill jag kunna gå vidare, å glömma dig, TOTALT, men jag kan inte det. du var verkligen mitt allt. eller du är mitt allt. du är viktigast för mig, det haru alltid vare. men jag pallar inge mer nu. jag har väntat och väntat, hur länge som helst. men du tar ju aldrig chansen. men jag ska komma ihåg att aldrig mer lita på killar. jag gav dig så fucking många chanser, men vad får jag? INGENTING. menmen, jag hoppas du en dag ångrar dig. Bye


/A

Av alexandra - 27 april 2008 00:47

du är ängeln som visar den finaste skatten, ögon av kristaller och kropp av juveler, jag kollar på dig jämt, fast du inte ser det


hellan varte ikv då ^^ SÄLLAN! typ halva njurunda på samma fest, JÄMT! ;D men det ärett härligt gäng det där.


fan, jag funderar på att ara försvinna ja :o seriöst, pallar inte detta längre.

men wtf, säkert bara fyllesnack, fråga mig imorron om jag vill försvinna då! aja, ni får detaljer imorron, pallar inte skriva mer just nu,

byeybe, bitches !

/A

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards