Alla inlägg den 16 april 2008

Av alexandra - 16 april 2008 22:36

jag vet att jag inte vart så glad för jag inte sa det som det var


har kommit fram till att jag inte är sjuk, det är den där jävla skitpollen som gör så att jag mår såhär jävla pissdåligt! näsan rinner, ögonen rinner, halsen klias. allt är fanimej fel! men jag har fan inte tid att stanna hemma heller, så det blire inget av.


idag, onsdag. inte gjort så jävla mkt. jobbat. men jag sov ju över imorse, vaknade 5 min efter att jag hade börjat. =/ menmen, ringde å sa att jag sovit över, satt det löste sig till slut. gick ner på ica å köpte halstabletter innan jag åkte också, satt, då vart det mkt bättre i halsen sen. träffade en jobbarkompis på bussen också. eller " jobbarkompis " kanske inte är rätt ord, men kollega då. då satt ju vi å prata så vi glömde bort å plinga, så det vart ju en liten promenix till jobbet idag :) men det var ju så jävla härligt väder ute  idag så det var ju skönt. sen efter jobbet for jag in till stan å mötte syster å gick på lite affärer. sen for vi till birsta å hämtade min telefon, som har vare på lagning. sen for vi hem. så nu sitter jag här, förkyld av den där jävla pollen, så det bara skriker om det. ska nog köpa en jävla allerginässpray imorron, efter skolan, tror jag. pallar inte denna jävla snuva längre.


haha, men nu pallar jag inte skriva mer . byebye bitches

/A

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards