Alla inlägg den 22 april 2008

Av alexandra - 22 april 2008 22:44

ibland är ett farväl inte för evigt, även om du har gett dig av


men fett jävla härligt väder ute eller ?  men dra åt helvete, vad skönt det är å vara ute på dagarna, med en massa småbarn spingandes runt bena på en. fyfan, vilket härligt liv jag lever.

OR NOT! eller jo, nej, eller jag vet inte. men allt verkar bara gå åt helvete just nu. trodde allt skulle börja gå min väg nu, men NEJDÅ! ingen fara, hultan, inget är som du vill nu. men vet ni vad, fuckers ? jag klarar mig utan er! visst, ni tog en STOR jävla plats i mitt hjärta, men det fylls igen, men dom som står kvar! dom trofasta, dom som aldrig sviker. jorå, det finns dom kvar.

issa, jag trodde du skulle vara en av dom som stog kvar ? men det verkar faktiskt inte så. du sa en gång, för ett tag sen, att du skulle komma tillbaka ?! vad var det för jävla skitsnack ? äre bara på sommaren jag duger ? eller bara sommaren 07 ? jag har typ sett dig 2 ggr sen i januari. men det är klart, det var ju vinter då, satt. vet du vad ? jag satt å pratade med tomas förut om att ingen skulle märka om jag försvann en dag, och jag har kommit fram till att DU är en av dom som INTE skulle märka det. hur känns det ? nöjd ? jag duger kanske bara för sovplats ? på sommaren ? men, whatever. pallar nog inte bry mig så jävla mkt. men en sak ska du veta, jag älskar dig, å jag kommer alltid att göra det. bye!


ronja, mitt mongo. du är en av dom som står kvar. du är nog den bästa av alla. vet du, att det gick nästan en timme innan vi slutade prata förut. å det gick väldigt fort. vet du varför ? för jag har alltid kul med dig. jag älskar dig bruden <3 för alltid.


har inte så mkt mer att berätta just nu .

/A


Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards