Alla inlägg den 5 april 2008

Av alexandra - 5 april 2008 21:21

mina knän sviker mig varje gång jag ser dig


jadu, finns inte så mkt att berätta. sov hos syster inatt, skulle se på deras fina kattungar. skiiiitsöta.


åkte lastbil igår, med Jonas, och Theresé. fett jävla kul va det. trodde vi skulle välta i varje kurva, sväng, och rondell x) men jag vänjde mig tillslut. haha


sen somnade jag typ på en gång när jag vi kom hem. men sen efter typ en timme, väckte syster mig, för hon kände för att bädda sängen. xD sen somnade jag typ på en gång igen. blev väckt typ halv 11 idag "/ usch. tkr inte om att bli väckt. är det värsta jag vet +o) menmen, var ju tvungen. men ja, jag har nyss kommit hem typ. ska nog vara med malla snart <3 om jag orkar vara med ngn, över huvud taget. jag är så fucking jävla trött, nu för tiden. somnar typ direkt när jag lägger huvudet på kudden x) ojojoj, förjävligt asså.


haha, just de. läste syrrans jävla tidning idag, typ Bild extra eller vad den heter. å på mitt horoskop stog det typ att pengar skulle rulla in på mitt konto å grejjer xD :D fan, vad kan det vara ?! hoppas det händer. skulle behöva lite pengar. ska ju färga håret å ta hål i läppen å grejjer, å det är ju då fan inte gratis iaf. sen ska jag ju börja köra snart också. :D det är väl det jag ser mest fram emot :D omfg, vägarna blir inte säkra när jag får mitt körkort iaf x) äh, jag bara skämtar. klart det blir säkert, vad fan tror ni om mig egentligen :o !? tänkte väl det jag med =)


men nu har jag då fan inge mer att berätta iaf. so, byebye bitches <3

/A

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards