Alla inlägg den 15 april 2008

Av alexandra - 15 april 2008 23:07

you gonna miss me when i'm gone


idag har det nog vare den stressigaste dagen i mitt liv. mamma ringer alltid å väcker mig på morronen, precis som idag. men idag var problemet bara att jag inte vaknade. hon hade ringt 22 ggr. sen vaknade jag när carro ringde, 07.22 då vart jag jäligt stressad, eftersom att bussen gick 07.40 så när malin kom, då stog jag fortfarande i pyjamas. så hon fick plocka fram kläderåt mig å shiet, medans jag borstade tänderna å fixade håret å shiet. sen bar det av till skolan. kom försent, för carro missade bussen från bommen så hon fick ta nästa. sen for vi till stan, å tog bussen till kvissle. eller jag gjorde det. hon for till bommen, till praktiken. jag skulle till tandläkaren. och som vanligt så hade jag inga hål x) har inte haft ett hål i hela mitt liv. YÄY^^ sen for jag till praktiken å efter det åkte jag till carina, för hon skulle ha skivan å kabeln till min kamera, som hon lånat. sen for jag på ica å handlade lite. sen for jag hem. senare på kvällen så var jag med tomas <3 :) alltid lika trevlans. bara skratt hela tiden :D sen hoppade jag in i duschen :D fett jävla skönt. nu sitter jag här å skriver blogg å äter glass. sen blire nog sova. är fett jävla trött.

imorron blire praktiken, sen ska jag möta syster i birsta, för jag ska hämta min telefon. :) ÄNTLIGEN! :D sen ska syster med mig hem, så då får jag skjuss :D sm blire nog lite plugg tror jag, om jag orkar . men nu har jag inte så mkt mer att berätta om min dag ;/

byebye, bitches.

/A 

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards