Alla inlägg den 5 maj 2008

Av alexandra - 5 maj 2008 22:31

vill ha dig i mörkret hos mig


hahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
ahahahahahahahah

lyckad dag ? först, vaknade jag första gången klockan ringde, typ vid 6, då var jag klarvaken, så jag stängde av skiten, men då somnade jag tydligen om x) och mamma skulle ringa å väcka mig typ kvart i 7, men då vaknade jag inte heller. så typ kvart över 7 kom hon in med hunden, så foxy drog av mig täcket, å hoppade på mig, å slickade mig i ansiktet! jag tror hon visste att det var dags för mig att kliva upp då ^^ haha,

sen, då for man in till skolan, trodde vi hade prov, men det visade sig ju, när vi kom dit, att det hade vi inga den här veckan xD jävlaranama också! då vare ju bara att hoppa på bussjäveln till praktiken ist. å då vart min dag, mktmkt bättre. GUUD! jag vettefan hur jag ska klara av sommarlovet utan mina älsklingar :'/   menmen, sen vare ju meningen att jag skulle fara in till stan efter jobbet, å träffa ÄLSKISSA! <3 men sen kunde inte hon :/ hennes pålle hade gjort illa sig :( ajajaj! men jag får träffa henne imorron ändå! :D YÄY ! :D så då for man hem ist . färgade håret å shiet. nu är mitt hår mörkbrunt igen ;D sen imorron så blir ju underhåret ROOOOSA :D <3 shiet, vad jag har längtat efter det :D sen äre ju bara piercingen i läppjäveln kvar ;D sen är jag fullbordad, förutom alla tatueringar jag ska göra då förstås! men det är ett senare problem x)

idag, när jag kom hem så satt mami å spelade ett jävla spel på datorn, å jag bah ; " men guud vilket skitspel! "  sen efter ett tag när jag suttit å kollat på så tänkte jag ; " fan, det ser ju rätt kul ut ändå "  så nu har jag suttit å spelat det, de senaste 2 timmarna. x) haha, även att jag är bättre än mami på det xD hahahahha. men nu ska jag nog sova lite, så jag inte sover över imorron också! x) ^^ skulle inte vara ngn höjdare direkt. menmen, c ya!

love <3

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards