Alla inlägg den 20 maj 2008

Av alexandra - 20 maj 2008 22:40

sometimes i wish i could save you


idag har jag jobbat :) sen vart det en sväng ut till birsta med mami :) köpte lite grejjer. haha, jag fick två blommor av henne :) skitbra, är typ dom ändå dom ända blommorna jag kan ha ! xD annars dör alla bara ! haha^^


menmen, imorron blire bara till att jobba halvdag :/ ska in å pierca läppen 12.30 :D can't wait. :D:D:D:D:D

sen ska man nog tillbaka till favvoplatsen ;D ska dit med malin som ska hälsa på :) haha, får mina darlings se min nya uppsvällda läpp! haha, fan vad dom kommer mobba sönder mig xD haha, värt det :) lätt!

haha, menmen, har inte så mkt mer att berätta, sitter här och lyssnar på musik, och tkr att tiden bara flyyyger iväg. fan, nyss när jag kollade så var hon typ 22.00 . haha, ^^


idag började Gossip girl också ;D fett bra serie. men jag läääängtar tills oth börjar igen ;D haha, eller 7th heaven kanske ? shiet, måste skaffa mig ett liv låter det som. xD haha. men nu ska jag nog dra å göra nå shiet.


xo xo, hultan !

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards