Alla inlägg den 13 maj 2008

Av alexandra - 13 maj 2008 22:16

'cause i don't care what they say! i'm in love with you. they tried to pull me away, but they don't know the truth


jag är förkyld som ett jävla as ! menmen, har vare på praktiken idag :):) myys. sen efter det så for jag in till stan en runda. var å köpte en present till mami, eftersom hon fyllt år. x) lite sent, men bättre sent än aldrig ! haha. det vart ett kort med en kossa på x) och ett frågespel, i fickformat, som vi ska ha med oss på tåget i juni :) haha, sen så ska ju jag och syster köpa dot till mami i morsdagspresent också, så det blir mkt kortspel ;) menmen, alltid trevligt :D


imorron ska jag jobba :) blir mys. sen kanske man drar till birsta med syster efter det :) får se hur mkt jag orkar. kan knappt prata. menmen, det löser sig. måste nog lämna in min telefon igen :/

nu har jag pratat med syster, och vi ska ta birsta på torsdag ist :) när jag slutar tidigt. x)

aja, men nu ska jag nog försöka sova. ta en halsablett och lägga mig i sängen :)

jag älskar dig, tomas aldrin

love <3

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards