Alla inlägg den 22 maj 2008

Av alexandra - 22 maj 2008 21:39

i'm not an actor, i'm not a star, and i don't even have my own car. but i'm hoping so much, you'll stay. that you will love me anyway.


idag har jag inte gjort så mkt. skolan, prov, gick åt helvete. jag ångrar enormt mkt att jag inte pluggade lite mer. :/ menmen, jag hade nog inte klarat det ändå . jag suger på matte :/


menmen, for hem och sov efter det :) grymt skönt. vaknade typ 15.00 ngnting sånt. haha, myys! nu är jag fett trött igen, så jag ska väl sova snart igen ;D


precis som issa, så skulle jag också vilja veta vilka som läser min blogg! haha^^ det är synd att man inte kan se VILKA som gör det, bara HUR MÅGNA! grymt dåligt :/ menmen, skulle vara kul att veta ;D

imorron äre sista provet, för året ;D grymt nice att ha gjort allt.

till veckan äre mina sista dagar på praktiken :'( det är nästan så jag börjar grina :'/ jag älskar det stället ! stackars mig xp haha^^

menmen, jag har faktiskt hellre sommarlov än ngt annat xD helt ärligt!

jaja, whatever. pallar inte skriva mer just nu. kanske skriver imorron. vi får se, om jag hinner .

xo xo, hultan !

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards