Alla inlägg den 12 maj 2008

Av alexandra - 12 maj 2008 20:13

you took my heart away, when my whole world was great.


jag har försökt, med hela mitt hjärta, att glömma allt som varit och gå vidare. men sen en dag, för inte så länge sen, var det ngn som sa att han älskar mig. då tändes ett ljus i min själ. mitt hopp började stiga. jag trodde mitt liv var påväg uppåt igen. senare, när han sa att han ville ha mig, blev jag så lycklig att jag ville skrika rakt ut. jag mådde så jävla bra för en gångs skull,

mitt självförtroende vart på topp! jag kände med hela min kropp att det var det som var meningen med mitt liv. att hitta den person, som spred så mkt glädje, så mkt kärlek och så mkt hopp. det var min mening med livet.

du säger att jag inte ska dö, men varför ska jag fortsätta leva om min mening med livet inte finns kvar längre ?

omg, jag trodde verkligen på dig. jag trodde på varje ord du sa. du ljög för mig! kan du vara snäll och förklara för mig, hur ska jag ngnsin kunna glömma det ?

du anklagar mig för att ljuga hela jävla tiden. du säger att jag inte älskar dig. problemet med det hela är att det är DU som ljuger för mig. det är DU som inte älskar mig.


jag har verkligen försökt glömma. det känns som om jag måste bort. :|


jag funderar på att stanna i k-krona hela sommaren. inte komma hem förrän skolan börjar igen. men jag vet inte riktigt än. vet inte hur jag ska göra :/

 nu har jag suttit här i två timmar och inte kommit på nå att skriva.

aja, pallar inte tänka på det mer

love <3

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards