Alla inlägg den 19 maj 2008

Av alexandra - 19 maj 2008 22:05

i just died in your arms tonight


men hoora! ngt less jag blev idag då :/ skulle fara in till birsta med mami idag, men då hade ju inte hon fått pengarna hon skulle få idag, så det vart ju inget av med det :/ jag hoppas bara att hon får in pengarna tills imorron så jag får mitt efterlängtade hål i läppen :D guud, jag har väntat ett år på det nu, känns som om det börjar bli dags att få det gjort :)

har inte alls gjort så mkt idag. jobbat :) myys. det är ju nästsista veckan för mig nu :/ inte alls lika mys. buhu.

har inte gjort så mkt när jag kom hem heller. legat under täcket i sängen mesta av tiden. det måste fan vara det bästa som finns, att ligga under täcket i sängen och glo på tv xD haha^^


ja, vi får väl bara hoppas på att jag får piercingen imorron då, så jag å mami kan fara till birsta också :D


snart bär det av neröver också :) ska faktiskt bli skönt att få komma bort ett tag. det är ju ganska trevlans att syster slutar nian också :) ganska nice , för henne alltså. slipper hon den skiten sen. och hon har ju bra betyg också, så hon har ju inga problem med att komma in på den linje hon vill gå heller :) i'm proud of you, babysis


jadu, finns nog inte så mkt mer för mig att berätta just nu.

kan inte värmen komma tillbaka ?

HEJDÅ VINTER, HEJHEJ SOMMAREN :D


i try so hard, not to think of you. but i can promise you, it's not easy. it's hard to think about something else, when i love you sooo much. i know we're a closed chapter in my life, but i don't want it to be that way. i want us to find our way back to each other. i know we can. we've done it before, right ?  you're my everything. you take my breath away, everytime i see you. i didn't know love was this hard. if i knew that, i would have kept myself from falling in love with you.

you don't have to change a thing, i love you just the way you are,

our dreams are young and we both know, they'll take us where we want to go, but nothing's gonna change my love for you.

hold me now, touch me now. i don't wanna live without you.

i'll never ask for more than your love.

i wont forget the way you were kissing, the feelings were so strong.


menmen, ska göra nå annat nu ;D

xo xo, hultan !

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards