Alla inlägg den 21 maj 2008

Av alexandra - 21 maj 2008 20:38

sometime's she wishes she was never borned.


herregud. du hade inte behövt ljuga för mig, jag tål faktiskt sanningen,

även om du inte tror det, så gör jag det .


YÄY, GJORDE MIN PIERCING IDAG :D fyfan, vad kul det var. kändes ju knappt ;) haha, jag som var jätteskraj för att det skulle göra ont, men nej då, inte ett skit kändes det, förräns efteråt, men nu äre lungt igen :) känns bara lite ovant att ha ngt där ;D haha^^

menmen, ska nog ut å gå med mallan nu ;) men vi hörs :)


xo xo, hultan !

haha, nu är jag här igen :) haha^^ men en prommis vart det iaf :D


det lägsta du kan göra är att ljuga för mig. det funkar inte i längden. jag kommer alltid på dig till slut, så lägg av, om du vill ha en så kallad ;

" vänskap " med mig.

menmen, det är upp till dig. ju mer du ljuger desto mer försvinner mina känslor, för varje dag. men om det är vad du vill, så säg det till mig ist. som sagt, jag tål sanningen. jag hatar när vi bråkar, så jävla mkt, men ibland ger du mig inget val. aja, jag pallar inte bry mig snart.


imorron äre skola, prov :/ men jag måste ju klara matten också. :s kmr fan inte göra det :/ men wtf. inte mitt bästa ämne heller satt.

menmen, funderar på att gå och sova, eller jag har mkt att göra innan så jag slutar nog skriva nu. vi hörs imorron :)

xo xo, hultan !

Av alexandra - 21 maj 2008 07:38

you gave me frostbite in my heart


jaojao, sitter och inte gör så mkt, väntar på att det blir tid att gå till bussen :) ska till praktiken. sen blire stan å pierca läppen :D

men jag måste börja göra mig iordning.

haha, är väl inte så stor mening att jag sminkar mig idag x) haha,


menmen, skriver mer senare


xo xo, hultan !

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards