Alla inlägg den 9 maj 2008

Av alexandra - 9 maj 2008 14:44

through the wind and the rain, she stands hard as a stone, in a world that she can't rise above.


igår var jag på skolan ;/ dryyyygt! sen efter det så hämtade syster mig i stan, så åkte vi lastbil ;D hihi, trevlans. haha, även att hon somnade x) mongosis!

idag när jag vaknade så hade jag skitont i halsen :/ och snorig i näsan också :/  pallar verkligen inte att bli sjuk nu, det har jag fan inte ens tid med. :s menmen, får väl serå.

idag, ska jag vara med älsk :) han ska sova hos mig <3 jag är ju ensam hemma hela helgen ;p STORFERRE HOS MIG :D ! eller så inte! fan, för det första så ryker mina pengar, och för det andra så har jag inte tid. måste fan plugga :/ har ju nationella engelska till veckan ;/ men jag blir glad när jag får det gjort :) och igår fick jag veta att jag fick VG på läsförståelsen i svenska nationella :D men jag har inte fått veta hure gick på uppsatsen än :/ men det kommer väl snart det med hoppas jag :)

idag, på lunchen så hittade jag, malle och ronja en telefon :p men vi fick tag i ägaren å for till stan å lämnade tillbaka den ;) DAGENS GODA GÄRNING :D haha^^

sen när vi skulle hem från skolan, så träffade vi min " bästis " xD lika trevlig som alltid x) OR NOT! haha^^ 

träffade älsklingsmalin idag med :) <3

imorron blire nog att dra till bommen å se filmen om nathalie . :(  jag kände henne inte, men man kan ju ändå visa att man bryr sig.


men nu ska jag nog dra å städa lite. det ser ut som om en orkan har vare i mitt rum xD mååååååste stääääääda ! menmen,


love <3

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards