Alla inlägg den 14 maj 2008

Av alexandra - 14 maj 2008 19:33

someday, some way


idag har jag vare på praktiken :) fett mys. men det är inte lika mys när man är förkyld :/ 

har typ inte kunnat sova ngt inatt . vaknade typ vid 02.00, och då kunde jag inte andas med näsan, och när jag andades med munnen så gjorde det såååå jävla ont i halsen :s  så jag klev upp, tog lite nässpray och en halstablett, sen somnade jag igen :) sen vaknade jag typ vid 06.00  av att fel mobil ringde :o ! då hade jag fortfarande halstabletten kvar xD sen ringde väckarklockan, så jag satte den på snooze. sedan somnade jag om. efter ett tag kom mami in med hunden så hon hoppade på mig och slickade mig i ansiktet. efter att dom gått så somnade jag om igen :/ jag vaknade 07.13 bussen gick typ 08.05 så det var bara att springa in i duschen, duscha, torka mig, klä på mig, platta håret, sätta upp håret och sen springa ner till bussjäveln. men jag hann ju iaf.

och imorron äre skola, med nationella prov :/ i engelska. hoppashoppashoppas jag klarar det. efter det så ska jag på stan med syster :) sen blire birsta och lämna in min telefon, och sen ska jag hem. ska ut å gå med mallan imorron :) <3 shiet, det var ett tag sen nu :/ men det ska bli skönt att börja igen :D


( jag är ganska nöjd med mig själv att jag inte skrivit om tomas på ett tag, eller hur länge är det ? två dagar ? jag vet inte, men det känns som om det var längesen :/ )


men nu orkar jag inte skriva nå mer :/ bye

love <3

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards