Alla inlägg den 17 maj 2008

Av alexandra - 17 maj 2008 20:07

i'm always thinking of you


Torsdag: skolan, nationella. gick tydligen skitbra ^o) ! sen for jag till stan och träffade favvis! :) sen åkte vi till birsta och jag lämnde in min telefon, för andra gången :/ SAAAKNA! sen så for vi hem till henne :) och typ nästan precis när vi kommit hem så skulle vi in till birsta igen, för då slutade hennes kille ;D så då vart det bara att sätta sig i bilen igen xD sen var vi hemma igen, sen åkte vi till deras kompis. sen när vi skulle åka hem så kom vi på att vi inte hade ngn is hemma, ( vi skulle göra smoothie ) så då for vi in på max i birsta och frågade om vi kunde få en påse med is, ;D haha^^ det fick vi, men inte en påse, EN SOPSÄCK! med is! haha, så jävla klockrent!

vi bah: jamen så mkt behöver vi inte!

hon i kassan: men jag visste inte hur mkt ni ville ha!

haha!

men det var ju inte hela sopsäcken om ni tror det ! det vart ganska mkt bara! ^^

sen vart inte smoothiesarna så goda, vilket var synd, för jag var verkligen sugen på det :/ sen gick vi typ å sov!


Fredag: fick skjuss till stan av snälla jonas ;D haha! så då åkte jag in på skolan, skrev nationellt prov, engelska uppsats. gick väl sådär! skrev om min favvissyster :) <3 man skulle skriva om ngt man inte kan leva utan eller ngt/ngn man är stolt över och jag är sååå stolt över min syster så jag var bara tvungen att skriva om henne ;D i love you sis ! <3

sen åkte man hem, handlade lite åt mamma. sen käkade jag frukost, när jag kom hem, sen gick jag å la mig i sängen, och då kände jag mig väldigt trött, så jag somnade en timme eller ngt sånt :) sen kommer mamma in och

bah; sover du ? :o

haha!

sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde ;/ var nog bara hemma tror jag ! nejjust ja!

vi gick ner på byn och käkade lite å sen gick vi på ica och handlade lite ! sen gick vi hem och var bara hemma hela kvällen :)


Idag: vaknade jag typ halv 12 av att lillebror släppte in hunden till mig :) det var väldans mys att bli väckt av en hund som slickar mig i ansiktet och kliver mig på magen :s menmen, det vart mys när hon lugnade ner sig och la sig bredvid mig ist (: ! sen har vi typ bara fixat i ordning lite på balkongen, mami har börjat måla, men färgen räckte inte, så vi ska ner och köpa mer på måndag :D

sen ska vi bara ta det lugnt, se på tv å shiet, jag å mami ska dippa grönsaker sen också ;D yummie!


jag har lite problems ! :s jag älskar tomas, det vet alla, och det finns ingen tvekan om den saken. men har jag fått känslor för ( nämner inga namn ) han, den andra ? jag har träffat han en gång!

aja, palla bry ! det som händer det händer !


shiet, vad jag är förbannad! äre ngn som tkr att bara för att man inte pratar med varandra på ett tag så är vänskapen över ?! det tkr inte jag iaf, då skulle ju inte jag å issa vara kompisar längre iaf x) men shiet alltså, snacka om att hon inte ens ville vara kompis med mig, om hon tänker så! arrgh! jag blir så less, men whatever, kompisar kommer och går! jag var ändå inte värd ngt i dina ögon, och det är du som förlorar inte jag :D

haha, get a life, biatch !


menmen, palla bry sig ! jag har annat för mig.

love <3

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards