Alla inlägg den 6 maj 2008

Av alexandra - 6 maj 2008 22:46

for your eyes only


HULTAN GOES PINK UNDERHÅR ;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D

äntliiiiiiiiigen :D fyfan vad jag har längtat . idag satt man två timmar hos frissan ;D fan vad nöjd jag är nu alltså. nu äre bara hålet i läppen som fattas x) men det kommer snart det med ;p wiie !


jag ville vara med älsk idag, men det fick jag inte :/ men jag ska ju vara med han imorron. wiie. i miss you like crazy <3


issa, min gospropp. hur äre med dig egentligen ? jag fick ju aldrig krama dig hej då förut. :/ förlåt mig, jag var tvungen att springa till bussen, det var knappt så jag hann med den, förlåt, men jag var tvungen att fara tillbaka till jobbet. omg, jag saknar dig redan. jag hoppas du är bra till helgen, så du kan komma till mig :) heeeela lägenheten för oss själva. <3 jag älskar dig gumman, mest av allt. tvivla aldrig på det. inte hur mkt vi än bråkar, okej ? jag älskar dig, och du är min bästa vän. föralltid ? <3


imorron äre praktik ;) wiie ! och jag fick veta idag att min sista dag är den 28/5 :'( jag vill verkligen inte sluta där. omg, det är bara lite drygt 20 dagar kvar. NEEEJ! jag vill inte. och så är jag kanske inte där, mån-tis nästa vecka, tror vi har prov i skolan då :/ NEEEEEEEEJ !

aja, ska sova nu tror jag. c ya <3

love <3

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards