Direktlänk till inlägg 26 maj 2008

huwltan - 26 maj - allt var lögn!

Av alexandra - 26 maj 2008 22:28

through the wind and the rain, she stands hard as a stone, in a world that she can't rise above.


idag har jag jobbat :) det är min sista vecka nu :'/ imorron ska jag och mami baka så ska jag ha med mig fika på onsdag, ( eftersom det är min sista dag )


annars har jag inte gjort så mkt idag. for hem, har spelat dot med mami och vi vann varsin gång ;) haha, jag vann första. :D


allt jag skrev igår, ångrar jag. jag älskar visst dig. jag vill visst ha dig. vettefan varför jag sa så. trodde väl att det skulle kännas lättare i mitt hjärta, men det gör det inte. jag älskar dig av hela mitt hjärta.


imorron ska jag å mami gå till frissan så ska dom få se hur mitt jävla äckelhår ser ut, :@ fan har inte haft färgen i en månad ens å det ser ut som " hej kom och hjälp mig " men ingen kom :@ LEEEEEEEESS!

ska även få mina kläder imorron :)


och ingen resa till k-krona blev det nu heller. inte just nu iaf. jag ska ju ner ngn gång i sommar, men tydligen inte just nu. :/ menmen, känns ganska skönt att faktiskt vara hemma också! :D


menmen, ska dra å sova nu å grejjer :D men see ya!

xoxo, hultan!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra - 27 november 2008 11:34

Nu tror jag nog att bloggen är färdig ;p tack älsklingssis <3   tänker inte ta bort den här, men jag kommer heller inte använda den, så om ni vill fortsätta läsa , så gör det på ; http://lillasysteralexandra.blogg.se   pusssssssssssssssssssssshey ...

Av alexandra - 23 november 2008 17:05

tänkte bara berätta att jag tänker skaffa ny blogg inom en snar framtid. har inte bestämt när än, men jag säger till, oroa er inte!   pusssssssssssssssssssssssssshey ...

Av alexandra - 23 november 2008 15:35

Sitter här i fagervik och har nyss kollat på film ;) "Jiddra inte med Zohan" . En fråga som dyker upp i mitt huvud efter varje film är ; Varför slutar alla filmer lyckligt ? Finns det ens EN film som inte gör det ? Det börjar bli lite irriterande ....

Av alexandra - 21 november 2008 10:51

i min fantasi, rullar vi runt bland mjuka kuddar   ------------------------- sitter på skolan nuja, och har svenska . precis gjort en bildanalys vilken gick jävligt bra . :):)   efter skolan blire till att dra till kickans grav :') men jag glömde...

Av alexandra - 20 november 2008 13:06

you're so hot, teasing me   ------------------------ asså, ni kan fan inte gissa vart jag är nu. jag ger er en ledtråd; det börjar på S och slutar på KOLAN xD  som fucking jävla vanligt!   idag blire utvecklingssamtal. men eftersom att jag är bä...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards